Kokoelmia käytetään pysyvämpiin sisäisiin kokoelmiin, joissa voit päättää, ketkä käyttäjät voivat käyttää kutakin kokoelmaa käyttöoikeusryhmien avulla. Luo ryhmiä osastojen tai tiimien mukaan ja anna heille pääsy haluamiisi kokoelmiin. Pienempinä gallerioina kokoelmat ovat vain valittuun ryhmään kuuluvien käytettävissä.
Kokoelman luominen:
Siirry kohtaan Organisaatioasetukset (1) ja valitse Ryhmät (2). Valitse
+ Luo ryhmä (3) ja nimeä ryhmä. Napsauta sitten Jakamisasetukset (4), lisää käyttäjät, joilla pitäisi olla pääsy kokoelmaan ja tallenna. Voit poistaa tai muokata ryhmiä napsauttamalla kolmea pistettä (5).
Siirry sitten kohtaan Kokoelmat (2) ja valitse + Luo kokoelma (3). Nimeä kokoelma ja tallenna.
Napsauta sitten kolmea pistettä (4) ja Jakamisasetukset. Etsi ryhmä, jonka kanssa haluat jakaa kokoelman, ja tallenna.
Voit lisätä kuvia kokoelmaan suoraan ladatessasi kuvia tai valita kuvia, jotka ovat jo Galleriassa.