Jos kohtaat virhetilanteen STT Kuvapankkia käyttäessäsi, raportoi ongelma asiakaspalveluumme ja lähetä seuraavat tiedot:
Ongelman kuvaus
- Mitä tapahtui? (Esim. tiedosto ei lataudu, hakutoiminto ei toimi, saat virheilmoituksen)
- Milloin ongelma alkoi? Onko se toistuva vai satunnainen?
- Oletko havainnut ongelmaa aiemmin?
Käyttöympäristö
- Käyttämäsi laite (tietokone, puhelin, tabletti)
- Käyttöjärjestelmä ja sen versio (Windows, macOS, iOS, Android)
- Selain ja sen versio (Chrome, Edge, Firefox, Safari)
Tekemäsi toimenpiteet
- Mitä teit juuri ennen ongelmaa?
- Oletko kokeillut uudelleen kirjautumista, selaimen päivittämistä tai välimuistin tyhjennystä?
- Tapahtuuko ongelma myös toisella laitteella tai eri verkkoyhteydellä?
Tunnistetiedot ja muut mahdolliset lisätiedot
- Saitko virheilmoituksen tai virhekoodin?
Kuvakaappaus ongelmatilanteesta
- Varmista, että kuvakaappauksessa näkyy mahdollisimman paljon olennaista tietoa, mukaan lukien selaimen osoiterivillä oleva URL-osoite
Lähetä nämä tiedot asiakaspalveluun sähköpostitse kuvamyynti@stt.fi - pyrimme ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.