Lämpimästi tervetuloa käyttämään STT Infoa! Tähän artikkeliin olemme koonneet tärkeimmät askeleet STT Infon käyttöönottamiseksi.
Voit helpottaa omaa työtäsi STT Infossa asettamalla heti alussa kaikki pysyvät asetukset kuntoon. Tarkemmat ohjeet pääset aina näkemään linkkien kautta (avautuu uuteen ikkunaan).
Käyttäjien hallinta
PR julkaisijan ylläpitäjä -tunnuksillasi pystyt hallinnoimaan organisaationne tunnuksia STT Infossa. STT Infossa on suositeltavaa ottaa myös käyttöön turvallisuutta edistävä 2FA eli kaksivaiheinen tunnistautuminen.
Käyttäjähallinta, salasanat ja kaksivaiheinen tunnistautuminen
Uutishuone ja visuaalinen ilme
Julkaisijallenne on avattu oma uutishuone STT Info -portaaliin. Uutishuone näkyy kaikille STT Infoa selaaville. Uutishuoneeseen voidaan tiedotteidenne lisäksi tuoda sisältöä mediapankkiin ja asettaa organisaationne yhteyshenkilöitä. Uutishuoneen ilmettä voi muokata vasemman reunan päävalikosta kohdasta Uutishuone. Uutishuoneen tai sen osia voi myös upottaa omille verkkosivuillenne.
Uutishuoneen tai sen osien upotus
Visuaalinen ilme -valikossa voit myös vaikuttaa sähköpostien, upotetun uutishuoneen ja/tai upotettujen uutishuoneen osien ulkonäköön, sekä hallinnoida tiedotteissa ja uutishuoneessa näkyviä logoja.
Tiedotteen luominen ja jakelut
Asetuksissa on mahdollista vaikuttaa etukäteen myös tiedotteen luomiseen. Voit käydä etukäteen luomassa organisaatiollenne esittelytekstin ja yhteystiedot, joiden haluat näkyvän tiedotteissa. Tämän lisäksi voit etukäteen käydä luomassa tiedotepohjia ja jakeluita, jotta tiedottamisen ollessa ajankohtaista sinulla on mahdollisuus helpottaa työtäsi valitsemalla valmiista vaihtoehdoista.
Boilerplate eli esittelyteksti
Tiedotteen voit jaella myös omille kontakteillesi, joita voit tuoda ennen tiedotteen luontia STT Infoon. Voit tuoda joko isomman määrän kontakteja kerralla csv-tiedoston avulla tai yhden kontaktin kerrallaan. Omista kontakteista voi muodostaa omia kontaktilistoja tiedotteiden jakelua helpottamaan.
Useiden kontaktien tuominen csv-tiedoston avulla
Yhden oman kontaktin lisääminen
Jos haluat jaella tiedotteesi suoraan myös omiin sosiaalisen median kanaviisi, sinun pitää aktivoida omat some-kanavasi asetuksissa. Tuemme Facebook-, LinkedIn- ja X-jakelua.
Tuki
Järjestämme säännöllisesti yleiskoulutuksia ja tietoiskuja eri aiheista. Voit myös aina olla yhteydessä STT:n käyttäjätukeen, mikäli jokin asia askarruttaa!
Huomaathan, että vaikka tukiportaalimme mahdollistaa sisäänkirjautumisen sivuston oikeassa yläreunassa, suosittelemme käyttämään tukiportaalia ja lähettämään pyyntöjä kirjautumatta.