Omat kontaktit ovat organisaatiosi hallinnoimia kontakteja, joita voit tuoda STT Info -järjestelmään. Voit valita omia kontakteja mukaan tiedotteiden jakeluille ja näin varmistaa, että he saavat tiedotteesi. Olet asiakkaana vastuussa omien kontaktiesi ajantasaisuudesta.
Omia kontakteja hallinnoidaan vasemman reunan valikon kohdasta Kontaktit, jolloin sinulle aukeaa välilehti Omat kontaktit (kuva alla).
Omien kontaktiesi ajantasaisuuden tarkistamiseen saat apua STT Infossa näkyvistä sähköpostipompuista. Lisää ohjeita löydät artikkelista Sähköpostipomput - mistä näen vanhentuneet omat kontaktini.
Omien kontaktien lisääminen
Jos haluat lisätä yksittäisen kontaktin, sen lisääminen onnistuu syöttämällä tiedot STT Infoon. Jos haluat lisätä useita omia kontakteja kerralla, voit lukea ohjeet artikkelista Useamman oman kontaktin lisääminen csv-templaatin avulla
Oman kontaktin muokkaaminen
Jos haluat muokata omaa kontaktia, etsi kontakti Haku-toiminnolla. Avaa kontakti Haku-näkymän listasta klikkaamalla kontaktin nimeä. Tee tarvittavat muokkaukset ja paina Tallenna.
Oman kontaktin poistaminen
Mikäli haluat poistaa vanhentuneen kontaktin, pääset tekemään sen Kontaktit > Omat kontaktit -näkymässä.
1. Etsi poistettava kontakti Kontaktit > Omat kontaktit -näkymässä Haku-toiminnolla
2. Valitse löytynyt kontakti ruksaamalla
3. Paina Poista valitut -toimintoa
4. Vahvista poisto